13 Ocak 2008 Pazar

YOLCULUK NEREYE HEMŞERİM??


Kitabın adı: YOLCULUK NEREYE HEMŞERİM?
Kitabın yazarı: GÜLSE BİRSEL

Yine bir Gülse Birsel kitabıyla karşınızdayım. Bir çırpıda iki kitabını da zevkle okudum. Fakat bu kitabı diğerlerinden farklıydı. Biraz daha duygusal yaklaşmış olaylara. Hele bir yazısı kalbimden vurdu. Sanki Gülse Hanım Düşün-Taşın kulübünü biliyormuş ve yaptığımız şeylere destek oluyormuşcasına bizi destekleyen bir yazı yazmış. Herkesin kitap okuması gerektiğini vurguluyor defalarca. Kendisi 3,5–4 yaşlarında okumayı öğrenmiş. Ayşegül adlı bütün hikâye kitaplarını babası sayesinde bitirmiş. O kadar çok okumuş ki iki günde bir kitap bitirmiş. En sevdiği yazarında Ömer Seyfettin olduğunu dikkatle vurguluyor. Hala kitap okumanın heyecan verdiğini anlatıyor yazısında. Bir cümlesinde ise verdiği mesaj çok etkili;

‘hatırım için çocukları kitap fuarına götürün. İnanın ‘’oha falan oldum’’ demekle bozulmaz Türkçeleri, ama kitap okumazlarsa o zaman toptan yandık!’

Anladım ki her başarılı insanın hayatında kitap önemli bir yer alıyor. Zaten bu kadar başarılı, zeki ve bu kadar da sıra dışı işlerin meydana gelmesi okuduğumuz kitaplarla orantılı oluyor.
Bundan önceki zamanlarda kitap okumaya önem versemde bu kadar çok okumadım. Birçok kitap okumama vesile oldukları için ve öğrendiğim bilgiler için Düşün taşın kulübüne ve o kulübün kurulmasını sağlayan, bizim sıra dışı işler yapmamıza sebep olan sayın başkanıma huzurunuzda teşekkür etmek istiyorum.

1 yorum:

merve özer dedi ki...

Düşün taşın kulüp üyesi olarak kalbimiz olarak seni çok sevdiğimizi bil esra abla. Eğer bu kulüp olamsa benim gibi bi tembel zorla da olsa okuyamazdı bu kadarcık kısa zamanda o kadar kitabı asıl teşekkürler sana ve düş*taş kulübümüzün beynine.